Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів , що не підлягають поверненню та обміну.
Ми фіксуємо ціну на товар на день оплати або відправлення. Залежно від того, що настало раніше.
Повернення препаратів у разі виявлення заводського браку товару у разі отримання.
Условия возврата.
Що б повернути або обміняти товар необхідно зробити таке:
1. Під час огляду товару на "Нову Пошті", пишіть претензію, відмову від товару з описом причини відмови. Беріть собі ксеркопію.
2. На ємеїл (18082013@ukr.net), пишіть листа, прикріплюєте світлини браку з темою письма " Обмін чи Вік".
3. До письма додається: проскановану претензію завірену працівником "нової пошти", відскановану ТТН, якою ви здобували вантаж.
4. У листі описуєте причину обміну/ повернення товару, вказуєте Ф.І.О., на кого оформляв замовлення, моб. тіл. контактний і номер замовлення на порталі.
Причиною відмови від товару може бути: неповна комплектація, ушкодження самого товару, зламання товару, а також все інше відповідно до чинного законодавства України.