Повернення та обмін
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Ми фіксуємо ціну на товар на день оплати або відправлення. Залежно від того, що настало раніше. Повернення препаратів у разі виявлення заводського браку товару у разі отримання. Условия возврата. Що б повернути або обміняти товар необхідно зробити таке: 1. Під час огляду товару на "Нову Пошті", пишіть претензію, відмову від товару з описом причини відмови. Беріть собі ксеркопію. 2. На ємеїл (18082013@ukr.net), пишіть листа, прикріплюєте світлини браку з темою письма " Обмін чи Вік". 3. До письма додається: проскановану претензію завірену працівником "нової пошти", відскановану ТТН, якою ви здобували вантаж. 4. У листі описуєте причину обміну/ повернення товару, вказуєте Ф.І.О., на кого оформляв замовлення, моб. тіл. контактний і номер замовлення на порталі. Причиною відмови від товару може бути: неповна комплектація, ушкодження самого товару, зламання товару, а також все інше відповідно до чинного законодавства України.